Terms and Conditions & Information
– (නියමයන් සහ කොන්දේසි – තොරතුරු)

Registered – Service providers / ලියාපදිංචි – සේවා සපයන්නන්

Registered – Service providers / ලියාපදිංචි – සේවා සපයන්නන්
Distribution and Conditions. ( බෙදාහරිම් හා කොන්දෙසි. )
Our company aims to deliver the ordered item to you safely and quickly.
* Distribution – Orders received before 4.00 pm will be forwarded to the delivery company on the same day. Orders received after 4.00 pm will be sent to the delivery company the next day.
* If the equipment package you receive from the distribution company is damaged or open, contact that company immediately. We are not responsible for any physical damage that may occur during transportation.
* The distributor is obligated to cover the loss incurred during transportation. If there is any difficulty in transportation, we request you to inform our agency as well.
* You must receive the service within 48 hours within 2 days from the date of ordering.
* Delivery time may vary due to road damage / legal status / natural disaster / address tracking issues.
* Warranty period is calculated from the date of purchase. – Thank You – @ New Tech PC
ඇණවුම් කරන ලද අයිතමය ආරක්ෂිතව හා ඉක්මනින් ඔබට ලබා දීම අපගේ සමාගම අරමුණුයි.
* බෙදා හැරීම – සවස 4.00 ට පෙර ලැබෙන ඇණවුම් එදිනම බෙදාහැරීමේ සමාගමට යොමු කරනු ලැබේ. සවස 4.00 න් පසු ලැබෙන ඇණවුම් පසුදා බෙදාහැරීමේ සමාගමට යවනු ලැබේ.
* බෙදාහැරීමේ සමාගමෙන් ඔබට ලැබෙන උපකරණ පැකේජයට හානි සිදුවී ඇත්නම් හෝ විවෘතව තිබේ නම් වහාම එම සමාගම අමතන්න. ප්රවාහනයේදී සිදුවිය හැකි භෞතික හානිවලට අප වගකියනු නොලැබෙි.
* ප්රවාහනයේදී සිදුවන පාඩුව පියවා ගැනීමට බෙදාහරින්නා (බෙදාහැරීමේ සමාගම) බැඳී සිටී. ප්රවාහනයේ යම් දුෂ්කරතාවයක් ඇත්නම්, අප ආයතනයට ද දැනුම් දෙන ලෙස අපි ඔබෙන් ඉල්ලා සිටිමු.
* ඇණවුම් කළ දින සිට දින 2 ක් ඇතුළත ඔබට පැය 48 ක් ඇතුළත සේවාව ලැබිය යුතුය.
* මාර්ග හානි / නෛතික තත්ත්වය / ස්වාභාවික විපත් / ලිපින ලුහුබැඳීමේ ගැටළු හේතුවෙන් බෙදා හැරීමේ කාලය වෙනස් විය හැකිය.
* වගකීම් කාලය ගණනය කරනු ලබන්නේ මිලදී ගත් දිනයේ සිටය. – ස්තූතියි -@ New Tech PC
Warranty And conditions (වගකීම් සහ කොන්දේසි)
Liabilities may be waived on reasonable grounds such as natural disasters, water leaks, misuse, or physical damage. Accordingly, if the device does not function properly during the warranty period, it can be transferred to any user who uses the device if the warranty period of the device continues. Exchange of warranty does not require bills purchased from our company and only a sticker with the serial number of the device supplied by our company is required. If the sticker with the serial number is damaged, the warranty period of the device will expire, although the warranty period will continue. The replacement of equipment is based on institutional regulations. In the event of a change of liability, if we do not have the equipment in our company’s warehouse, we will pay you the amount of the bill that you or the buyer paid to our company on the day of purchase. – Thank You -@ New Tech PC
ස්වාභාවික විපත්, ජල කාන්දුවීම්, අනිසි භාවිතය හෝ භෞතික හානි වැනි සාධාරණ හේතු මත වගකීම් නිදහස් කළ හැකිය. ඒ අනුව, වගකීම් කාලය තුළ උපාංගය නිසියාකාරව ක්රියාත්මක නොවන්නේ නම්, උපාංගයේ වගකීම් කාලය දිගටම පවතින්නේ නම් එය උපාංගය භාවිතා කරන ඕනෑම පරිශීලකයෙකුට මාරු කළ හැකිය. වගකීම් හුවමාරුව සඳහා අපගේ සමාගමෙන් මිලදී ගත් බිල්පත් අවශ්ය නොවන අතර අපගේ සමාගම විසින් සපයනු ලබන උපාංගයේ අනුක්රමික අංකය සහිත ස්ටිකරයක් පමණක් අවශ්ය වේ. අනුක්රමික අංකය සහිත ස්ටිකරයට හානි සිදුවුවහොත්, වගකීම් කාලය අඛණ්ඩව පැවතියද උපාංගයේ වගකීම් කාලය කල් ඉකුත් වේ. උපකරණ ප්රතිස්ථාපනය කිරීම ආයතනික රෙගුලාසි මත පදනම් වේ. වගකීම් වෙනස්වීමකදී, අපගේ සමාගමේ ගබඩාවේ උපකරණ අප සතුව නොමැති නම්, මිලදී ගැනීමේ දිනයේදී ඔබ හෝ ගැනුම්කරු අපගේ සමාගමට ගෙවූ බිල්පතේ ප්රමාණය අපි ඔබට ගෙවන්නෙමු. – ස්තූතියි – New Tech PC
User account and user login (පරිශීලක ගිණුම සහ පරිශීලක පිවිසුම)
We do not share your personal information with other parties.
If your behavior is inconsistent, you will be notified and your account will be removed.
The information in such a deleted account can not be restored in any way.
Yours is bound by our rules.
අපි ඔබේ පුද්ගලික තොරතුරු වෙනත් පාර්ශවයන් සමඟ බෙදා නොගනිමු.
ඔබගේ හැසිරීම නොගැලපේ නම්, ඔබට දන්වනු ලබන අතර ඔබගේ ගිණුම ඉවත් කරනු ලැබේ.
එවැනි මකාදැමූ ගිණුමක තොරතුරු කිසිදු ආකාරයකින් ප්රතිස්ථාපනය කළ නොහැක.
ඔබ අපේ නීතිවලට බැඳී සිටී.
We would like to inform you that the company will act as follows.We contribute to the success of the society here by providing maximum technical facilities to our customers and serving them honestly and quickly. We are pleased to announce that we have been working since 2006.
(ඉහත සඳහන් උපදෙස් අයුරින් අප ආයතනය කටයුතු කරන බව දැනුම් දෙන්නෙමු. අප පාරිභෝගිකයා සඳහා උපරිම තාක්ෂණික පහසුකම් ලබා දෙමින් අවංක ක්රියාශීලි ඉතා ඉක්මනින් සේවා කටයුතු සිදු කරමින් අප මෙන්ම සමාජයේ සාර්ථකත්වයට අප දායකත්වය ලබා දෙන්නෙමු. 2006 සිට අද දක්වා අප කටයුතු කර ඇති බවද සතුටින් දැනුම් දෙමු.)
| We are pleased that you have chosen us as a service provider. We provide you with efficient and responsible services. Our goal is to provide fast, reliable and continuous quality service to our customers. |
|
ඔබ අපව සේවා සපයන්නෙකු ලෙස තෝරා ගැනීම ගැන අපි සතුටු වෙමු. අපි ඔබට කාර්යක්ෂම හා වගකිවයුතු සේවාවන් සපයන්නෙමු. අපගේ ඉලක්කය වන්නේ අපගේ ගනුදෙනුකරුවන්ට වේගවත්, විශ්වාසදායක සහ අඛණ්ඩ ගුණාත්මක සේවාවක් සැපයීමයි. |
