….
Liabilities may be waived on reasonable grounds such as natural disasters, water leaks, misuse, or physical damage. Accordingly, if the device does not function properly during the warranty period, it can be transferred to any user who uses the device if the warranty period of the device continues. Exchange of warranty does not require bills purchased from our company and only a sticker with the serial number of the device supplied by our company is required. If the sticker with the serial number is damaged, the warranty period of the device will expire, although the warranty period will continue. The replacement of equipment is based on institutional regulations. In the event of a change of liability, if we do not have the equipment in our company’s warehouse, we will pay you the amount of the bill that you or the buyer paid to our company on the day of purchase. – Thank You -@ New Tech PC
———————————————————————-
ස්වාභාවික විපත්, ජල කාන්දුවීම්, අනිසි භාවිතය හෝ භෞතික හානි වැනි සාධාරණ හේතු මත වගකීම් නිදහස් කළ හැකිය. ඒ අනුව, වගකීම් කාලය තුළ උපාංගය නිසියාකාරව ක්රියාත්මක නොවන්නේ නම්, උපාංගයේ වගකීම් කාලය දිගටම පවතින්නේ නම් එය උපාංගය භාවිතා කරන ඕනෑම පරිශීලකයෙකුට මාරු කළ හැකිය. වගකීම් හුවමාරුව සඳහා අපගේ සමාගමෙන් මිලදී ගත් බිල්පත් අවශ්ය නොවන අතර අපගේ සමාගම විසින් සපයනු ලබන උපාංගයේ අනුක්රමික අංකය සහිත ස්ටිකරයක් පමණක් අවශ්ය වේ. අනුක්රමික අංකය සහිත ස්ටිකරයට හානි සිදුවුවහොත්, වගකීම් කාලය අඛණ්ඩව පැවතියද උපාංගයේ වගකීම් කාලය කල් ඉකුත් වේ. උපකරණ ප්රතිස්ථාපනය කිරීම ආයතනික රෙගුලාසි මත පදනම් වේ. වගකීම් වෙනස්වීමකදී, අපගේ සමාගමේ ගබඩාවේ උපකරණ අප සතුව නොමැති නම්, මිලදී ගැනීමේ දිනයේදී ඔබ හෝ ගැනුම්කරු අපගේ සමාගමට ගෙවූ බිල්පතේ ප්රමාණය අපි ඔබට ගෙවන්නෙමු. – ස්තූතියි @ New Tech PC

